Office manager – jak nim zostać?

0
1058
office manager

Office manager, a z języka polskiego kierownik biura jest to osoba, która obecnie istnieje w niemal w każdej instytucji oraz firm jest, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Zakres obowiązków takiej osoby jest bardzo obszerny w dużym stopniu zależy od profilu danej firmy. Co należy jednak do podstawowych zadań kierownika biura? Kim on w ogóle jest i co go cechuje? Przekonajmy się! 

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/jak-zostac-office-managerem/ 

Kierownik biura – kto to jest i gdzie go znajdziemy?

Jest to osoba, która odpowiedzialna jest za zarządzanie administracją firmy, a także czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem biura. Co więcej taka osoba odpowiada za przygotowanie zamówień, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji oraz dokumentów, a także nadzór i zarządzanie personelem biura kropka W szczególności do zadań tego typu osoby na rozdzielenie obowiązków oraz kontrola nad ich realizacją.

Kierownik biura, czyli office manager jest to stanowisko bardzo złożone. Powstało ono niejako z połączenia kilku innych etatów. Taka osoba pełni rolę między innymi tymi leadera, sekretarki, asystenta oraz wielu innych. 

Idealny kierownik biura – co go cechuje?

Idealnego kandydata na to stanowisko cechuje przede wszystkim: odpowiedzialność, terminowość, zaangażowanie w wypełnianiu powierzonych zadań, umiejętność efektywnej pracy w zespole podstawowe umiejętności obsługi komputera, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, koordynacja prac biurowych firmy.

Jakie wymagania musi mieć kandydat na stanowisko kierownika biura?

W teorii możemy usłyszeć o innych po wymaganiach, jednak rynek pracy mówi inaczej. W celu zobrazowania sobie wymogów, które stawiane są przed przyszłymi kandydatami na stanowisko office managera, zajrzeliśmy do kilku ofert pracy na popularnym serwisie internetowym OLX. Czego oczekuje się od kandydatów?

  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • komunikatywność,
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • dobra znajomość obsługi komputera, a w szczególności pakietu MS Office,
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.”
  • doświadczenie na podobnym stanowisku związanego zarówno z administracją jak i kadrami,
  • znajomość angielskiego na poziomie przynajmniej C1,
  • dobra znajomości pakietu Office,
  • zdolności organizacyjne.’’

„Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • samodzielność, wielozadaniowość, proaktywność,
  • skrupulatność, dbałość o szczegóły,
  • doświadczenie w pracy z dokumentami,
  • orientacja na efekty i jakość wykonywanych zadań,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość Excela,
  • mile widziane doświadczenie w branży związanej z nowymi technologiami.”

Zobacz też: http://mamatezkobieta.pl/muzealnik-ile-zarabia/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here